مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 20:552023-10-08حوادث

کشف مواد مخدر در پوشش مرکبات در میانه


فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی خبر داد: با هوشیاری مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان، یک دستگاه خودروی بنز قاچاق به ارزش 50میلیارد ریال در تبریز کشف شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی خبر داد: با هوشیاری مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان، یک دستگاه خودروی بنز قاچاق به ارزش 50میلیارد ریال در تبریز کشف شد.

سردار علی محمدی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با استفاده از شیوه های علمی از قاچاق یک دستگاه خودرو بنز در تبریز مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از محل مورد نظر خودرو را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه دستگیری قاچاقچیان در دستور کار پلیس است، خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش خودروی قاچاق کشف شده 50میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند،مبارزه با پدیده قاچاق را از اولویت های کاری و مأموریتی پلیس دانست و از شهروندان نیز درخواست کرد: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف مواد مخدر در پوشش مرکبات در میانه

کشف مواد مخدر در پوشش مرکبات در میانه