مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-15حوادث

اعتراف داماد جنایتکار به قتل برادرزن پس از 7 سال


مرد جنایتکار که به طمع تصاحب اموال پدر و مادر همسرش در اقدامی هولناک آن ها را به قتل رسانده بود، پس از 7 سال راز قتل برادرزنش را نیز فاش کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایران نوشت: متهم که مردی 42 ساله است چند روز قبل به اتهام قتل پدر و مادر همسرش در ویلای شخصی آن ها در طالقان دستگیر شد و در جلسه بازجویی در اداره آگاهی تهران به تشریح جنایت های خود پرداخت، اما چند روز بعد از بازداشت به ناچار راز قتل برادرزنش در سال 95 را نیز برملا کرد.

وی درباره قتل برادرهمسرش در سال 95 گفت:کارمند دانشگاه هستم و وضع مالی متوسطی دارم.

وقتی با همسرم ازدواج کردم از آنجا که او خانواده ای ثروتمند داشت و بعد از مدتی متوجه شدم پدرش کلی ملک و املاک دارد، وسوسه تصاحب اموال به جانم افتاد.

همسرم فقط یک برادر داشت که کارمند یک شرکت بود، اگر او را از سر راه برمی داشتم تمام ارث و میراث به همسر من می رسید، به همین خاطر نقشه قتل او را کشیدم.

سال 95 پدر و مادر همسرم به سفر زیارتی کربلا رفتند و پسرشان تنها بود.

او هر روز با سرویس به محل کارش می رفت، اما روز حادثه از سرویس جا ماند و به ناچار کنار خیابان منتظر تاکسی بود تا به محل کارش برود.

من هم از فرصت استفاده کرده و با خودروام به سراغش رفتم و به بهانه رساندن او را سوار کردم، اما بین راه خفه اش کردم و جسدش را کنار بزرگراه خرازی اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف داماد جنایتکار به قتل برادرزن پس از 7 سال

اعتراف داماد جنایتکار به قتل برادرزن پس از 7 سال