مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 07:552023-10-22ورزشي

کردستان نایب قهرمان مسابقات کیوروگی قهرمانی کارگران کشور شد


ورزشکاران کردستان در مسابقات قهرمانی کارگران و کارخانجات کشور در رشته کیوروگی و پوسمه در دو بخش آقایان و بانوان نایب قهرمان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیجار، مسابقات قهرمانی کارگران و کارخانجات کشور در رشته کیوروگی و پوسمه با حضور 78 ورزشکار از 13 استان کشور در دو بخش آقایان و بانوان در سالن 2000 نفری شهرستان بیجار برگزار شد.

در این مسابقات تیم های برتر کشوری از استان های تهران بزرگ، کردستان، البرز، سمنان، خوزستان، اصفهان، شیراز، گیلان، لرستان، مرکزی، یزد، کاشان و کیش به رقابت پرداختند.

در بخش بانوان هم تیم هایی از گلستان، خوزستان، اصفهان، البرز، کاشان، شیراز، گیلان، تهران، کیش، شاهرود و کردستان دو تیم الف و ب شرکت داشتند.

در بخش بانوان نتایج تیمی به ترتیب اصفهان اول، کردستان الف دوم و تهران سوم شدند.

در بخش بانوان افسانه عبداللهی، نیان شاه محمدی، روناک حسین زاده صاحب گردن آویز طلا شدند و همچنین کیمیا مولودی، سارینا رحمتی و پردیس رضایی مدال نقره و زیلان غلام پور و ساهره ساعدی از کردستان مدال برنز این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

در بخش آقایان نیز مبین منصوری و محمدزانا ساعدی پور مدال طلا، پوریا لطیفی نقره و کیهان شریعتی و رامین جعفری نیز صاحب گردن آویز برنز شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان نایب قهرمان مسابقات کیوروگی قهرمانی کارگران کشور شد

کردستان نایب قهرمان مسابقات کیوروگی قهرمانی کارگران کشور شد