مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 16:252023-10-05حوادث

پایان کار کلاهبردار 600 میلیاردی در شهر ری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سعید راستی گفت: در پی شکایات 174 نفر از اعضای تعاونی مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره)، با توجه به حساسیت خبر، - رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران، از دستگیری عامل اصلی کلاهبرداری 600 میلیارد تومانی از اعضای تعاونی مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهر ری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سعید راستی گفت: در پی شکایات 174 نفر از اعضای تعاونی مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره)، با توجه به حساسیت خبر، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ویژه مأموران عملیات این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در پیگیری های پلیس مشخص شد پس از گذشت مدتی، شرکت مورد نظر به تعهدات خود عمل نکرده و با پیگیری دقیق مأموران، یک متهم دخیل در این کلاهبرداری میلیاردی شناسایی و دستگیر شد و متهم با مشاهده مستندات و مدارک پلیسی چاره ای جز بیان حقیقت نداشت.

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه متهم به مراجع قضایی معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد گفت: توصیه همیشگی پلیس به عنوان خدمتگزار مردم در این لباس مقدس این است که به هیچ عنوان تا قبل از بررسی و تحقیقات لازم به اینگونه وعده های فریبنده که مردم را به طمع می اندازند اعتنا نکنند و در صورت مواجهه با چنین مواردی پلیس را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار کلاهبردار 600 میلیاردی در شهر ری

پایان کار کلاهبردار 600 میلیاردی در شهر ری