مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 20:502023-10-13سياسي

علمای اهل سنت خراسان جنوبی جنایات اسراییل را محکوم کردند


علمای اهل سنت نیز همراه و همگام با همه آزادگان جهان نیز این جنایات را محکوم کرده و امید که به زودی شاهد محو شدن این غده سرطانی از سرزمین های اشغالی باشیم.

- مولوی سید مصطفی حسینی، امام جمعه اهل سنت زیرکوه امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت:  همه جهانیان اعم از مسلمان و غیر مسلمان بر این موضوع واقفند که 75 سال است از اشغال فلسطین و بیت المقدس توسط اسراییل غاصب می گذرد.

وی خاطرنشان کرد: به عبارت دیگر پاک ترین، مقدس ترین سرزمین های اسلامی به دست کثیف ترین، ناپاک ترین و رذل ترین انسان های اشغال شده که همه جهانیان به این موضوع اذعان دارند.

جان به لب شدن فلسطینیان این عالم اهل سنت با بیان این که دیگر جان مردم فلسطین از دست این غاصبان جنایتکار به لب رسیده است افزود: همه مسلمانان و آزادگان جهان از این ظلم و تعدی روا داشته شده به فلسطینان ناراحتند.

به گفته حسینی روز به روز هم فشارها از سوی این رژیم غاصب به مردم فلسطین بیشتر و بیشتر می شود شاهد به خاک و خون کشیدن و آوار خانه ها بر سر زنان، مردان و کودکان این سرزمین مقدس هستیم.

امام جمعه اهل سنت زیرکوه ادامه داد: ظلم و جنایاتی که رژیم غاصب صهیونیستی بر مردم مظلوم فلسطین روا داشته اشک همه دنیا را در آورده و همه مردم و آزادگان جهان این جنایات را محکوم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علمای اهل سنت خراسان جنوبی جنایات اسراییل را محکوم کردند

علمای اهل سنت خراسان جنوبی جنایات اسراییل را محکوم کردند