مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 13:352023-09-28اقتصادي

دادستان ری: یکی از کارمندان جهاد کشاورزی ری در حین دریافت رشوه دستگیر شد


یکی از کارکنان اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری در حین اخذ مبلغ رشاء که به صورت دلار به ارزش یک و نیم میلیارد تومان بود، - محمد مهدی رحیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری، اظهار کرد: در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی، در اقدام مشترک سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات جنوب تهران، پلیس امنیت اقتصادی و دادستانی، چهارشنبه 5 مهرماه یکی از کارکنان اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری در جریان تعقیب و گریز دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم امروز تفهیم اتهام می شود، گفت: پرونده این شخص از مدت ها قبل در حال رسیدگی بود و مستنداتی در خصوص دریافت رشوه به صورت دلار اثبات شده بود که شب گذشته در عملیات تعقیب و گریز دستگیر شد.

دادستان شهرستان ری ادامه داد: گزارش هایی از تخلفات متهم در چند مرحله دریافت شده و تحقیقات کامل صورت گرفته که در نهایت متهم در این فقره در حین اخذ مبلغ رشاء که به صورت دلار به ارزش یک و نیم میلیارد تومان بود، دستگیر شد.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: متهم در واحد حقوقی جهاد کشاورزی شهرستان ری اقدامات غیرمجازی در راستای تغییر کاربری اراضی، عوارض و غیره داشته که جزییات این پرونده پس از بررسی اعلام می شود.

پایان پیام/67062


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان ری: یکی از کارمندان جهاد کشاورزی ری در حین دریافت رشوه دستگیر شد

دادستان ری: یکی از کارمندان جهاد کشاورزی ری در حین دریافت رشوه دستگیر شد