مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-14سياسي

خبر یک نماینده درباره ارائه کارت ملی به مهاجران


نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس از ادغام طرح مجلس برای تشکیل سازمان ملی مهاجرت با لایحه دولت تحت عنوان ساماندهی اتباع خارجی در یک طرح واحد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ دیده بان ایران نوشت: محمدحسن آصفری، نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با تاکید بر ضرورت ساماندهی اتباع خارجی، بیان کرد: در بحث ساماندهی مهاجران یک طرحی از سوی نمایندگان مجلس به منظور تشکیل سازمان مهاجرت تهیه شد.

از سوی دیگر دولت نیز لایحه ای تحت عنوان ساماندهی اتباع به مجلس ارائه کرد.

طرح مجلس و لایحه دولت در قالب یک طرح ادغام شد و از سوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به صحن مجلس آمد و کلیات آن به تصویب رسید.

وی اظهار کرد: بنا شد این طرح به صورت دو شوری در مجلس رسیدگی شود.

شور اول آن در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مورد بررسی قرار گرفت و تقریبا حدود سه ماه است که بررسی این طرح در کمیسیون به اتمام رسیده و گزارش آن به منظور بررسی در صحن مجلس به هیات رییسه ارجاع داده شده است.

    نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما اعتقاد داریم که بایستی اتباع بیگانه ساماندهی شوند، تصریح کرد: در این طرح برای اتباع بیگانه از ابتدای ورود به مرزهای کشور برنامه ریزی شده است؛ برای محل اسکان و استقرار، اشتغال، آموزش و درمان ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر یک نماینده درباره ارائه کارت ملی به مهاجران

خبر یک نماینده درباره ارائه کارت ملی به مهاجران