مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 13:502023-09-25اقتصادي

پروژه های مسکن ملی همدان درگیر تأمین زمین


مدیر بنیاد مسکن شهرستان همدان با بیان اینکه تاکنون 1160 متقاضی مسکن ملی در سه شهر قهاوند، جورقان و مریانج تأیید نهایی شده است، گفت: کل متقاضیان مسکن ملی در سه شهر قهاوند، - ایسنا/همدان مدیر بنیاد مسکن شهرستان همدان با بیان اینکه تاکنون 1160 متقاضی مسکن ملی در سه شهر قهاوند، جورقان و مریانج تأیید نهایی شده است، گفت: کل متقاضیان مسکن ملی در سه شهر قهاوند، جورقان و مریانج 5913 نفر بوده که در نهایت 1160 نفر مورد تأیید قرار گرفته و تاکنون به 30 متقاضی پروژه تخصیص داده شده است.

داوود سوری دوشنبه 3 مهر در کارگروه امور زیربنایی و تأمین مسکن شهرستان همدان، اظهارکرد: در شهر جورقان 1147 متقاضی ثبت نام کردند که از این تعداد، 204 نفر مورد تأیید نهایی قرار گرفته است.

وی درباره تأمین زمین مسکن ملی در شهر جورقان، افزود: قرار بود دو قطعه 14.

9 هکتاری و 7.

7 هکتاری از اراضی راه وشهرسازی به بنیاد واگذار شود که متأسفانه بخشی در حریم فرودگاه، مسیل ها و گاز بوده به طوری که بخش عمده این اراضی منتفی است.

سوری با بیان اینکه بخش ناچیزی از اراضی جورقان طرح تهیه می شود که تکافوی نیاز این شهر را نمی دهد، ادامه داد: هفت قطعه باقی مانده مسکن مهر شهر جورقان وجود دارد که برای 25 متقاضی تخصیص پروژه انجام خواهد شد اما مابقی متقاضیان باید از زمین هایی که شهرداری در حال پیگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های مسکن ملی همدان درگیر تأمین زمین

پروژه های مسکن ملی همدان درگیر تأمین زمین