مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 13:562023-10-12سياسي

امام جمعه اصفهان: با مردم، با محبت و مدارا عمل کنیم


امام جمعه اصفهان با اشاره به اهمیت و ارزشمندی هدایت مردم اظهار داشت: برخی از روحانیونی که در طرح هجرت و طرح امین حضور می یابند تحصیل و نظم زندگی خود را فراموش می کنند و این کار مذموم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان در همایش مبلغین هجرت حوزه علمیه استان اصفهان با اشاره به اهمیت و ارزشمندی کار هدایت مردم اظهار داشت: این کار بسیار ارزشمندی است که جمعی از جوانان ما برای هدایت مردم تحصیل می کنند، اما جای این غصه نیز وجود دارد که برخی از روحانیونی که در طرح هجرت و یا در طرح امین حضور می یابند تحصیل خود را فراموش می کنند.

وی ترک تحصیل و صرف پرداختن به انجام امور هدایتی را مذموم دانست و گفت: باید در کنار انجام فعالیت های هدایتی، ساعاتی را برای تحصیل قرار دهید و ساعاتی را برای بودن با مردم در نظر گیرید و نظم زندگی خود را تنظیم نمایید، هم چنانی که امیرمومنان(ع) نیز در وصیت خود می فرمایند: و نظم امرکم .

 آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه با اشاره به روایتی از امام حسن عسگری(ع) پیرامون لزوم تربیت نفس عنوان کرد: امام در این روایت می فرماید: اِنَّ الوُصُولَ اِلَی اللهِ عَزَّوَجَلَّ سَفَرٌ لا یُدرَکُ اِلّا بِامتطاءِ اللَّیلِ وصال به خداوند عزوجل سفری است که این سفر به جز این که شب را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اصفهان: با مردم، با محبت و مدارا عمل کنیم

امام جمعه اصفهان: با مردم، با محبت و مدارا عمل کنیم