مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-08اقتصادي

اجرای 5 طرح سرمایه گذاری در شهرهای جدید استان مرکزی


مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر گفت: 5 طرح سرمایه گذاری در شهرهای جدید در شورای عالی سرمایه گذاری استان مرکزی به تصویب رسیده که سه طرح از این تعداد مربوط به شهر جدید امیرکبیر است.

- ایسنا/مرکزی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر گفت: 5 طرح سرمایه گذاری در شهرهای جدید در شورای عالی سرمایه گذاری استان مرکزی به تصویب رسیده که سه طرح از این تعداد مربوط به شهر جدید امیرکبیر است.

سعید میرزایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهرهای جدید در استان مرکزی با هدف استقرار سرریز جمعیتی ایجاد شده اند و باید برای حضور مردم در این شهرها اقدامات تشویقی بیشتری فراهم آید.

وی افزود: یکی از مهمترین ابزار تشویق در این شهرها، افزایش خدمات و زیرساخت های شهری است که این مهم با جدیت در شرکت عمران شهر امیرکبیر دنبال شده و پیگیری مسئله سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار یکی از اقدامات مهم و اساسی در راستای بهره گیری از ظرفیت های موجود برای توسعه شهری در شهرهای جدید به شمار می رود.

میرزایی بیان کرد: در این راستا با بررسی و برنامه ریزی خوبی که صورت گرفته بسته های سرمایه گذاری قابل توجهی در مجموعه شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر جهت جذب و ترغیب سرمایه گذاران برای حضور در شهرهای جدید استان مرکزی تدوین و پیگیری لازم از دستگاه های اجرایی مربوطه انجام گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 5 طرح سرمایه گذاری در شهرهای جدید استان مرکزی

اجرای 5 طرح سرمایه گذاری در شهرهای جدید استان مرکزی