مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 11:202023-10-11بين الملل

آمریکا : حتی یک سنت از 6 میلیارد دلار پول ایران در قطر خرج نشده است


هماهنگ کننده شورای امنیت ملی آمریکا ، گفت: حتی یک سنت از پول بلوکه شده ایران در قطر که آزاد شد به ایران نرفته و هیچ پولی از این 6 میلیارد دلار جدا نشده است.

- هماهنگ کننده شورای امنیت ملی آمریکا ، گفت: حتی یک سنت از پول بلوکه شده ایران در قطر که آزاد شد به ایران نرفته و هیچ پولی از این 6 میلیارد دلار جدا نشده است.

جان کربی هماهنگ کننده شورای امنیت ملی آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز اعلام کرد که حتی یک سنت از 6 میلیارد دلار پول آزاد شده ایران در قطر خرج نشده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، فاکس نیوز روز سه شنبه به وقت محلی برابر با 10 اکتبر 2023 و 18 مهرماه جاری از جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا پرسید که چرا آمریکا با وجود نگرانی از حمایت مالی ایران از حماس، 6 میلیارد دلاری را که ماه گذشته در جریان توافق مبادله زندانیان آزاد شده بود، مجددا مسدود نکرده است؟   کربی پاسخ داد: من هیچ تصمیم سیاسی در این زمینه ندارم که بتوانم امروز در مورد آن صحبت کنم.

اما مهم است مردم به خاطر داشته باشند که حتی یک سنت از آن پول به ایران نرفته و هیچ پولی از این 6 میلیارد دلار جدا نشده است.

ما از نزدیک بر آن نظارت خواهیم داشت.

  مجری فاکس نیوز ادعا کرد پول قابل تعویض است و در عین حال به توانایی ایران برای فروش نفت در سراسر جهان بدون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا : حتی یک سنت از 6 میلیارد دلار پول ایران در قطر خرج نشده است

آمریکا : حتی یک سنت از 6 میلیارد دلار پول ایران در قطر خرج نشده است