مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 21:252023-10-19پزشكي

پژوهشکده سرطان معتمد آماده ارائه خدمت به بانوان است


سرپرست مدیریت درمان پژوهشکده سرطان معتمد، کلینیک و مرکز جراحی پژوهشکده سرطان معتمد را آماده ارائه خدمت به بانوان دانست و گفت: پژوهشکده سرطان معتمد کلیه خدمات حوزه تشخیص و درمان سرطان را برای افراد کم برخوردار به صورت رایگان انجام می دهد.

- ایسنا/گیلان سرپرست مدیریت درمان پژوهشکده سرطان معتمد، کلینیک و مرکز جراحی پژوهشکده سرطان معتمد را آماده ارائه خدمت به بانوان دانست و گفت: پژوهشکده سرطان معتمد کلیه خدمات حوزه تشخیص و درمان سرطان را برای افراد کم برخوردار به صورت رایگان انجام می دهد.

فاطمه غلامی، سرپرست مدیریت درمان پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی در حاشیه طرح غربالگری رایگان سرطان های شایع بانوان در رشت در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح مذکور در استان گیلان به مدت دو روز با محوریت غربالگری سرطان پستان، اظهار کرد: در این دوره از غربالگری حدودا 200 زن تحت ویزیت پزشک متخصص قرار گرفته اند و مجموعا بیش از 500 خدمت دریافت کرده اند.

وی با اشاره به فرایند غربالگری سرطان پستان، ادامه داد: پزشکان متخصص قبل از انجام ماموگرافی، معاینات فیزیکی پستان را برای بانوان انجام می دهند و سپس برای بانوان بالای 40 سال و دارای تاریخچه فامیلی مثبت از نظر سرطان، ماموگرافی و سونوگرافی جهت تشخیص نهایی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشکده سرطان معتمد آماده ارائه خدمت به بانوان است

پژوهشکده سرطان معتمد آماده ارائه خدمت به بانوان است