مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 17:202023-10-05سياسي

ضرورت معرفی نخبگان مازندران به جامعه


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه معرفی نخبگان و ظرفیت فعلی به نسل جوان از ضروریات است گفت: درست است افتخارات گذشته بی نظیری داشتیم اما فراموش نکنیم جوانان ما امروزه چندین برابر گذشته افتخارکسب کردند اما هنوز نتوانستیم این ظرفیت ارزنده را به خوبی معرفی کنیم.

- ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه معرفی نخبگان و ظرفیت فعلی به نسل جوان از ضروریات است گفت: درست است افتخارات گذشته بی نظیری داشتیم اما فراموش نکنیم جوانان ما امروزه چندین برابر گذشته افتخارکسب کردند اما هنوز نتوانستیم این ظرفیت ارزنده را به خوبی معرفی کنیم.

آیت الله محمدباقرلایینی امروز در نخستین همایش ملی بابل شهر دارالمومنین که در دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار شد، اظهار کرد: این همایش فرصت مناسبی است تا مردم از سبقه دینی، علمی و ایمانی گذشتگان خود مطلع شوند.

وی افزود: گرچه سبقه دینی، علمی و فرهنگی گذشته شهربابل برجسته است اما امروزه مهم ترین امری که این شهرستان را شاخص کرده حماسه آفرینی در دفاع از دین و کشور بوده که این ویژگی هویت دارالمومنین را تقویت کرده است.

وی با اشاره به اینکه باید ابعاد مختلف هویت دارالمومنین به نسل جدید معرفی شود ادامه داد: نسل جدید ما باید بداند امروزه جوانان ما در 30 رشته علمی سرآمد دنیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت معرفی نخبگان مازندران به جامعه

ضرورت معرفی نخبگان مازندران به جامعه