مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-15سياسي

عملیات احداث 2 پارک در آبادان آغاز شد


شهردار آبادان از آغاز عملیات احداث 2 پارک بنام شهدا در این شهر با اعتبار حدود 130 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، یاسین کاوه پور در آیین احداث این دو پارک که با حضور معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه شهرستان آبادان، امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر و خانواده شهیدان برگزار شد، گفت: همانگونه که از پیش وعده احداث پارک و توسعه فضای سبز شهری را داده بودیم با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و فرماندار جهادی آبادان اکنون این مهم وارد فاز اجرایی شد.

وی افزود: پارک شهدای بچاری در منطقه زمین شهری با اعتبار 66 میلیارد ریال در وسعت 9 هزار و 700 متر مربع می باشد که در مدت پنج ماه به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار آبادان اظهار کرد: همچنین پارک شهدای پرورش در منطقه ایستگاه 12 نیز با اعتبار 62 میلیارد ریال در وسعت 9 هزار و 700 متر مربع در مدت پنج ماه آماده بهره برداری خواهد شد.

کاوه پور اظهار داشت: با بهره برداری از این 2 پارک بوستانی تا پایان سال وسعت فضای سبز این شهر افزایش خواهد یافت ضمن اینکه سرانه فضای سبز نیز به بیش از هفت متر مربع برای هر نفر می رسد.

وی افزود: احداث پارک های درون محله ای در راستای افزایش و توسعه سرانه فضای سبز و ارتقای سطح سیما و منظر محلات، نشاط و شادابی ساکنان احداث خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات احداث 2 پارک در آبادان آغاز شد

عملیات احداث 2 پارک در آبادان آغاز شد