مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 03:002023-09-22سياسي

حجت الاسلام شریفی در تعمیق معارف اسلامی مردم حاجی آباد موفق عمل کرده است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: حجت الاسلام شریفی در تعمیق معارف اسلامی مردم حاجی آباد موفق عمل کرده است.

- ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: حجت الاسلام شریفی در تعمیق معارف اسلامی مردم حاجی آباد موفق عمل کرده است.

احسان کامرانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص تغییر امام جمعه شهرستان حاجی آباد، اظهار کرد: شهرستان حاجی آباد یک منطقه استراتژیک برای استان هرمزگان محسوب می شود و از نظر اقتصادی، امنیتی و فرهنگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با ذکر این نکته که، امنیت بسیار خوبی در حاجی آباد برقرار است، بیان کرد: مردم شهرستان حاجی آباد دارای ریشه های مذهبی و دینی هستند که همین امر باعث همراهمی پرشور آن ها در مراسم مذهبی و دینی شده است به نحوی که در سطح کشور شناخته شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تشریح کرد: حجت الاسلام شریفی در طول مدت خدمت خود همواره اثرات بسیار مثبتی را در شهرستان حاجی آباد بر جای گذاشتند و در تعمیق معارف الهی در شهرستان بسیار موفق بودند که حضور پرشور مردم حاجی آباد در مراسم دینی و مذهبی نشان دهنده همین امر است.

کامرانی تصریح کرد: بنده به عنوان نماینده دولت و پس از انجام بررسی های متعدد عرض می کنم که حجت الاسلام شریفی در طول مدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام شریفی در تعمیق معارف اسلامی مردم حاجی آباد موفق عمل کرده است

حجت الاسلام شریفی در تعمیق معارف اسلامی مردم حاجی آباد موفق عمل کرده است