مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 08:152023-10-15سياسي

سیره اهل بیت (ع) سرشار از مؤلفه های تربیت و هدایت است/ اسلام فقط کلی گویی نیست


استاد دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه ایلام گفت: سیره اهل بیت (ع) سرشار از مؤلفه های ناب برای تربیت و هدایت جامعه است که متأسفانه هم دو حوزه انتقال و هم در حوزه الگوسازی موفقیت زیادی نداشته و بستر قابل قبولی هم ایجاد نکرده ایم.

- سیره اهل بیت (ع) سرشار از مؤلفه های تربیت و هدایت است/ اسلام فقط کلی گویی نیست ایسنا/ایلام استاد دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه ایلام گفت: سیره اهل بیت (ع) سرشار از مؤلفه های ناب برای تربیت و هدایت جامعه است که متأسفانه هم دو حوزه انتقال و هم در حوزه الگوسازی موفقیت زیادی نداشته و بستر قابل قبولی هم ایجاد نکرده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر مهدی اکبرنژاد در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در دو بعد در انتقال فرهنگ اهل بیت علیهم السلام کار قابل توجهی صورت نگرفته است، اظهار کرد: یکی از رفتارهایی که در انتقال فرهنگ می تواند خیلی مؤثر باشد این است که متولی این انتقال خود باید نسبت به انجام ارزش ها مقید باشد، اما متأسفانه برخی از افرادی که متولی حوزه فرهنگی هستند، کمتر نشانه های رفتاری فرهنگی ائمه اطهار علیه السلام در رفتار آنها دیده می شود.

وی گفت: برای اینکه ارزش های رفتاری مبتنی بر سیره اهل بیت علیهم السلام به درستی به متن جامعه منتقل شود، باید افرادی که متولی حوزه فرهنگی هستند در هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیره اهل بیت (ع) سرشار از مؤلفه های تربیت و هدایت است/ اسلام فقط کلی گویی نیست

سیره اهل بیت (ع) سرشار از مؤلفه های تربیت و هدایت است/ اسلام فقط کلی گویی نیست