مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 17:302023-10-04سياسي

حضور 60 شرکت تعاونی از خراسان جنوبی در نمایشگاه روستا و عشایر


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری خراسان جنوبی گفت: دو برابر سهمیه اختصاصی یعنی بیش از 60 شرکت تعاونی در پنجمین نمایشگاه روز روستا و عشایر ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسین هاشمی، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران در خصوص پنجمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر که از 12 تا 18 مهرماه برگزار می شود، اظهار کرد: بر اساس شیوه نامه ابلاغی ستاد مرکزی این نمایشگاه  تفاوت اساسی با چهار نمایشگاه قبلی دارد.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه های قبلی تنها بحث عرضه و تبلیغات و نمایش توانمندی هایی جوامع روستایی و عشایری بود، افزود: این دوره به جهت توجه و عنایت ویژه شخص رییس جمهور به موضوعات محرومیت زدایی، اقتصاد روستا و معیشت مردم ، و نیز تأکید  دفتر توسعه مناطق روستایی و مناطق محروم کشور به این امر، عرضه محصولات و توانمندی ها و قابلیت هایی روستا و فروش آن پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: کشاورزان و عشایر باید از این فرصت طلایی هم برای معرفی محصولات و قابلیت ها استفاده کنند و هم فروش محصولات خود را داشته باشند.

مدیرکل روستایی و عشایری خراسان جنوبی اضافه کرد: طبق این دستور العمل ابلاغی یک هزار و 200 غرفه در نمایشگاه های کشور برای افرادی که ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 60 شرکت تعاونی از خراسان جنوبی در نمایشگاه روستا و عشایر

حضور 60 شرکت تعاونی از خراسان جنوبی در نمایشگاه روستا و عشایر