مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 09:002023-10-06حوادث

خط قرمز پلیس ایجاد امنیت و آسایش شهروندان است


فرمانده انتظامی آمل با بیان اینکه در طول شبانه روزی 200 نوع مأموریت برای پلیس تعریف شده تا همشهریان در آرامش و آسایش به زندگی خود بپردازند، افزود: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، علی داداش تبار شامگاه پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نباید بین مردم و پلیس فاصله بیافتد و همدلی مردم و پلیس باعث ایجاد امنیت و آرامش پایدار در جامعه خواهد شد.

وی با بیان اینکه در طول شبانه روزی 200 نوع مأموریت برای پلیس تعریف شده تا همشهریان در آرامش و آسایش به زندگی خود بپردازند، افزود: خط قرمز پلیس و نیروی انتظامی ایجاد امنیت و آسایش شهروندان است.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به آغاز هفته فراجا و شعار شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگزار ، تصریح کرد: امنیت پایدار و عمومی جز با اطلاع رسانی به موقع و صحیح محقق نمی شود و در این باید نباید از اهمیت مقوله آموزش غافل شد.

داداش تبار با بیان اینکه عوامل 98 درصد قتل ها در سطح شهرستان را کشف کرده و تمام تلاش خود را برای دستگیری قاتلان به کار گرفتیم، یادآور شد: در 6 ماه گذشته بیش از 25 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی مازندران انجام شد که ایجاد امنیت در سفر بر عهده پلیس و عوامل انتظامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط قرمز پلیس ایجاد امنیت و آسایش شهروندان است

خط قرمز پلیس ایجاد امنیت و آسایش شهروندان است