مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 20:002023-09-27اقتصادي

نظارت بر مراکز فروش نوشت افزار در اردستان تشدید می شود


رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان با اشاره به تشدید نظارت ها بر مراکز فروش نوشت افزار در شهرستان، گفت: سه واحد به دلیل عدم رعایت مقررات نظام صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، امید سلامی رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و افزایش خرید لوازم التحریر توسط خانواده ها و دانش آموزان برای تحصیل، طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس و نوشت افزار در سراسر شهرستان اردستان به صورت گشت مشترک با حضور کارشناسان اداره صمت، اتاق اصناف و رییس اتحادیه مربوطه اجرا می شود.

وی افزود: در بازرسی و نظارت های انجام شده از مراکز خرید پرمصرف، مراکز لوازم التحریر، کیف، کفش و پوشاک در شهرستان به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفته که در این راستا سه واحد به دلیل عدم رعایت مقررات نظام صنفی، تشکیل پرونده شده و جهت برخورد قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

سلامی خاطرنشان کرد: نظارت و بازرسی بر مراکز فروش نوشت افزار در شهرستان تشدید می شود و هدف از اجرای این طرح، نظارت پیشگیرانه و جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی عرضه کنندگان نوشت افزار با رویکرد حمایت از تولید داخلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر مراکز فروش نوشت افزار در اردستان تشدید می شود

نظارت بر مراکز فروش نوشت افزار در اردستان تشدید می شود