مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 09:102023-10-14اقتصادي

بازیگری مؤثر کتابخانه «حجازی» همدان در رونق کسب وکار


به همت مسئول کتابخانه عمومی شهیدان حجازی شهر همدان، «مرکز آفرینش های هنری مبتنی بر دانش کسب وکار» با نگاه علمی و تلفیق تجربیات کتابداران و هنرمندان در این محل برپا شده است.

- ایسنا/همدان به همت مسئول کتابخانه عمومی شهیدان حجازی شهر همدان، مرکز آفرینش های هنری مبتنی بر دانش کسب وکار با نگاه علمی و تلفیق تجربیات کتابداران و هنرمندان در این محل برپا شده است.

مأموریت های این مرکز آموزش کسب وکارهای هنرمحور، ارائه فضا برای تولید محصولات هنری برای فروش یا(makerspace)، آموزش و مشاوره به افراد در حوزه های بازارشناسی، ذائقه شناسی، مشتری مداری، روزآمدسازی محصولات، رزومه نویسی، مهارت سوادرسانه، خرید محصولات مرکز به عنوان جوایز مورد نیاز کتابخانه ها و دستگاه های دولتی، راه اندازی نمایشگاه و فروشگاه از محصولات مربیان و هنرجویان و معرفی هنرجوها به بازارکار تعریف شده است.

مسئول کتابخانه شهیدان حجازی همدان و خالق این طرح اظهار کرد: کتابخانه های عمومی به عنوان نهادی اجتماعی در عرصه فرهنگی- اجتماعی نقشی بسزا در آموزش همگانی جامعه دارند.

امروزه افزایش دغدغه های اقتصادی و گسترش روزافزون استفاده از رسانه های نوین، بعضاً نقش کتابخانه ها را در حد امانت و تحویل کتاب یا تأمین فضای سالن مطالعه تنزل داده این در حالیست که کتابخانه ها از نماین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگری مؤثر کتابخانه «حجازی» همدان در رونق کسب وکار

بازیگری مؤثر کتابخانه «حجازی» همدان در رونق کسب وکار