مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 18:052023-10-13بين الملل

بیانیه سفارت ایران در فرانسه در محکومیت جنایات صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی


سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس پیرامون تحولات جاری در فلسطین اشغالی در بیانیه ای تاکید کرد: اقدامات مستقلانه گروه های مقاومت پاسخی مشروع از سوی یک ملت ستمدیده در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی می باشد.

- سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس پیرامون تحولات جاری در فلسطین اشغالی در بیانیه ای تاکید کرد: اقدامات مستقلانه گروه های مقاومت پاسخی مشروع از سوی یک ملت ستمدیده در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سفارت کشورمان در فرانسه با انتشار بیانیه ای در مورد تحولات جاری در سرزمین های اشغالی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در طول حیات چند دهه ای خود همواره مردم ستمدیده فلسطین را آشکارا با سیاست های آپارتایدی، در معرض قتل و جنایت و قساوت قرار داده و کارنامه شوم این رژیم از ابتدا تاکنون مملو از نقض فاحش حقوق اولیه فلسطینیان، کشتار در سرزمین های اشغالی، تعرض به مسلمانان و هتک حرمت اماکن مقدس بوده است.

آنچه امروز در غزه می گذرد مصداق بارز کشتار دست جمعی و جنایت علیه بشریت است.

رژیم اسراییل با بی اعتنایی نسبت به ده ها قطعنامه سازمان ملل که نقض سازمان یافته حقوق بین الملل و تداوم نقض حقوق بشر و حقوق بشردوستانه توسط این رژیم را محکوم کرده اند، به سیاست های نژادپرستانه در سرزمین های اشغالی ادامه داده و هیچ ابایی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه سفارت ایران در فرانسه در محکومیت جنایات صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی

بیانیه سفارت ایران در فرانسه در محکومیت جنایات صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی