مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 22:252023-10-05ورزشي

استقبال پُرشور از بانوی برنزی هانگژو در ساری


مراسم استقبال از هانیه رستمیان قهرمان ارزنده تیراندازی و دارنده مدال برنز بازی های آسیایی هانگژو 2022 چین در رشته تپانچه، زیر باران پاییزی صورت پذیرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مراسم استقبال از هانیه رستمیان قهرمان ارزنده تیراندازی و دارنده مدال برنز بازی های آسیایی هانگژو 2022 چین در رشته تپانچه، زیر باران پاییزی صورت پذیرفت.

حسین دلیری معاون توسعه ورزش های همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران و عباد دلیری رییس اداره ورزش جوانان شهرستان ساری به همراه متولیان و ورزشکاران هیات تیراندازی مازندران و مردم ساری استقبال باشکوهی از قهرمان ساروی تیراندازی بعمل آوردند.

هانیه رستمیان دارنده مدال برنز بازی های آسیایی هانگژو در گفتگو با خبرنگاران از سطح بالای رقابت های آسیایی گفت و گفت: رقیبان اصلی ام از آسیا هستند و رقابت تنگاتنگی را پشت سر گذاشتیم.

  وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات در 3 رشته شرکت کردم، افزود: در هفتمین روز از مسابقات بازی های آسیایی هانگژو در میکس تپانچه 10 متر به اتفاق امیر جوهری خو پشت خط آتش ایستادیم و مدال برنز را برای کشورمان کسب کردیم.

همچنین در تپانچه 25 متر فینالیست شدم اما دستم از مدال کوتاه ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال پُرشور از بانوی برنزی هانگژو در ساری

استقبال پُرشور از بانوی برنزی هانگژو در ساری