مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:352023-10-08سياسي

جهادسازندگی، جهاد علمی و جهاد تبیین سه نیاز کشور برای تعالی است


مشاور حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: جهاد کشاورزی، جهاد علمی و جهاد تبیین استوار بر ایمان و اراده برآمده از انقلاب اسلامی است که باید با جدیت پیگیری شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام سید محمدرضا طباطبایی نسب مشاور حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی صبح امروز در مراسم معارفه شعیب صالحی به عنون مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان اظهار کرد: جهاد سازندگی محصول تفکر اسلام ناب محمدی است و خدمت در این مجموعه در حقیقت عمل به رسالتی بزرگ در خدمت به جامعه هدف و خدمت به همه مردم ایران اسلامی است.

وی با بیان این که بسیاری تلاش کردند این چراغ پرنور جهاد سازندگی را کم رنگ کنند اما خوشبختانه تا کنون شکست خورده اند، تصریح کرد: روحیه ایمان و خودباوری در کنار دعای خیر شهدای بزرگ و خانواده معظم شهدا همیشه حامی تلاشگران در ذیل نام جهاد سازندگی است و این از برکات انقلاب اسلامی است.

مشاور حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی، یکی از با ارزش ترین ثمرات اندیشه برآمده از انقلاب اسلامی را در روحیه فرزندان مقاومت در گسترده جهان اسلام داست که که با اقدامی رعدآسا و دلاورانه، دشمن صهیونیستی را در هم کوبیده اند، بیان داشت: آنان را در شوک بزرگ عظمت حرکت جهادی خویش قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادسازندگی، جهاد علمی و جهاد تبیین سه نیاز کشور برای تعالی است

جهادسازندگی، جهاد علمی و جهاد تبیین سه نیاز کشور برای تعالی است