مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 13:102023-09-30سياسي

نگاه قانون به لایک و بازنشر مطالب مجرمانه در فضای مجازی


بر اساس قانون در فضای مجازی در قبال تایید یا لایک و امضاء خود زیر مطالب مجرمانه و بازنشر آن مسئولیت مستقیم داشته و می توانیم در مظان اتهام به ارتکاب جرم قرار گیریم.

- بر اساس قانون در فضای مجازی در قبال تایید یا لایک و امضاء خود زیر مطالب مجرمانه و بازنشر آن مسئولیت مستقیم داشته و می توانیم در مظان اتهام به ارتکاب جرم قرار گیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری آنا، بر اساس قانون با امضای یک قولنامه در فضای حقیقی خود را متعهد به تضمین رعایت مفاد آن می کنیم و در صورت نقض مفاد یک قولنامه مسئول جبران خسارات ناشی از نقض مفاد آن قولنامه هستیم یا در صورتی که به عنوان شخص ثالث زیر برگه ای را امضا نماییم به معنای تایید محتوای آن برگه بوده و در برابر محتوای آن مسئولیت داریم و یا اگر در قبال شخصی مرتکب جرایمی از جمله توهین با افتراو .

شویم باید پاسخگو عملکرد خود باشیم به همین ترتیب بر اساس قانون در فضای مجازی نیز در قبال تایید یا لایک و امضاء خود زیر مطالب مجرمانه و بازنشر آن مسئولیت مستقیم داشته و می توانیم در مظان اتهام به ارتکاب جرم قرار گیریم.

همان طور که در فضای حقیقی معمولا قبل از امضا و تایید هر چیزی با دقت محتوای آن را مطالعه می کنیم و بعد اقدام به تایید یا رد آن می نماییم، چون می دانیم امضای ما می تواند برای ما از بعد حقوقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه قانون به لایک و بازنشر مطالب مجرمانه در فضای مجازی

نگاه قانون به لایک و بازنشر مطالب مجرمانه در فضای مجازی