مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 11:152023-10-09بين الملل

پهپادهای حماس رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد


رسانه های رژیم صهیونیستی به استفاده جنبش حماس از پهپادها طی حمله روز اول به اراضی اشغالی پرداختند و تأکید کردند که این پهپادها در حمله و فلج کردن سامانه های دفاعی پیشرفته رژیم صهیونیستی موفق عمل کرده است.

- رسانه های رژیم صهیونیستی به استفاده جنبش حماس از پهپادها طی حمله روز اول به اراضی اشغالی پرداختند و تأکید کردند که این پهپادها در حمله و فلج کردن سامانه های دفاعی پیشرفته رژیم صهیونیستی موفق عمل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه هاآرتص نوشت: حملات اولیه حماس با استفاده از پهپادهای کوچک و نسبتا ارزان که ساخت داخل بودند، انجام شد و در حمله و فلج کردن سامانه های پیشرفته اسراییل که قیمت آن صدها هزار و حتی میلیون ها دلار است، موفق عمل کرد.

حماس همچنین از پاراگلایدر استفاده کرد که افراد مسلح این جنبش با استفاده از آن توانستند به پشت دیوار مرزی نفوذ کرده و بر برتری تکنولوژی اسراییل چیره شده و نیروهای اسراییلی را غافلگیر کنند.

مهم ترین موفقیت حماس استفاده از پهپادها برای هدف قرار دادن و از کار انداختن تانک مرکاوا4 بود که یکی از پیشرفته ترین تانک های جهان است.

هاآرتص نوشت: سامانه ضد موشکی بادگیر برای مقابله با این پهپادها عمل نکرد چرا که این سامانه برای مقابله با موشک های ضد تانک طراحی شده است نه برای مقابله با تسلیحاتی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهپادهای حماس رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد

پهپادهای حماس رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد