مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 11:452023-10-15ورزشي

کمپ بین المللی کوراش همچنان در خراسان شمالی مستقر است


مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی تاکید کرد: کمپ بین المللی کوراش همچنان در خراسان شمالی است و به هیج استانی انتقال نیافته است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی تاکید کرد: کمپ بین المللی کوراش همچنان در خراسان شمالی است و به هیج استانی انتقال نیافته است.

شاکری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه فاز نخست کمپ بین المللی کوراش در دی ماه سال 99 در بجنورد راه اندازی شد، اظهار کرد: این کمپ دومین کمپ بین المللی کوراش در دنیا است که در بجنورد راه اندازی شد.

وی در پاسخ به این سوال که زمانی که این کمپ در این استان راه اندازی شد، قرار بر این بود که از سوی فدراسیون جهانی کوراش مبلغ 30 هزار دلار برای تکمیل پروژه کمک شود، آیا این مبلغ اختصاص داده شد؟ گفت: هنوز هیچ مبلغی اختصاص نیافته است.

شاکری افزود: این آمادگی از سوی این اداره کل وجود دارد که فاز دوم این کمپ را تکمیل کند اما البته به کمک های فدراسیون نیز بستگی دارد.

وی با اشاره به اینکه طی امسال کمک های زیادی به کوراش کاران شده است، ادامه داد: سالن مورد نیاز کوراش کاران امسال برای تمرین آن ها تکمیل و به این ورزشکاران تحویل داده شد.

این مقام مسئول بیان کرد: لباس های ورزشی مورد نیاز این افراد و هزینه های مورد نیاز تمرین پرداخت شد، هزینه کمک سفر این افراد و همچنین به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپ بین المللی کوراش همچنان در خراسان شمالی مستقر است

کمپ بین المللی کوراش همچنان در خراسان شمالی مستقر است