مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 15:502023-09-24ورزشي

برگزاری مسابقات لیگ تیراندازی استان گیلان


همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، هفته دوم از مرحله اول رقابت های تیراندازی لیگ استان به میزبانی سالن تیراندازی سردار جنگل رشت برگزار شد.

- ایسنا/گیلان دبیر هیأت تیراندازی گیلان گفت: همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، هفته دوم از مرحله اول رقابت های تیراندازی لیگ استان به میزبانی سالن تیراندازی سردار جنگل رشت برگزار شد.

افشین عزیزیان در گفت وگو با ایسنا از برگزاری مسابقات لیگ تیراندازی استان در پنج مرحله که هر مرحله شامل سه هفته می شود، خبر داد و اظهار کرد: مسابقات لیگ تیراندازی استان در دو رشته تفنگ و تپانچه به همت هیأت تیراندازی گیلان و با هدف شناخت نفرات برتر و پرورش استعدادهای تیراندازی در دو بخش آقایان و بانوان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به حضور 80 شرکت کننده در این دوره از رقابت ها، افزود: مسابقات لیگ تیراندازی استان در قالب 21 تیم متشکل از 11 تیم تفنگ و 10 تیم تپانچه از باشگاه های استان در 15 هفته برگزار می شود.

دبیر هیأت تیراندازی گیلان با اشاره به اینکه هفته اول مسابقات لیگ سوم شهریورماه برگزار شد، گفت: همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، هفته دوم رقابت های تیراندازی لیگ استان به میزبانی سالن تیراندازی سردار جنگل رشت 31 شهریروماه برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات لیگ تیراندازی استان گیلان

برگزاری مسابقات لیگ تیراندازی استان گیلان