مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 10:052023-10-07فرهنگي

نمایش آثار برگزیده دوسالانه ملی خوشنویسی«هل اتی»در کاشان


رییس انجمن خوشنویسان کاشان از نمایش همگانی آثار برگزیدگان پنجمین دوسالانه ملی خوشنویسی «هل اتی» در گالری مایا این شهر به مدت یک هفته خبر داد.

- نمایش آثار برگزیده دوسالانه ملی خوشنویسی هل اتی در کاشان ایسنا/اصفهان رییس انجمن خوشنویسان کاشان از نمایش همگانی آثار برگزیدگان پنجمین دوسالانه ملی خوشنویسی هل اتی در گالری مایا این شهر به مدت یک هفته خبر داد.

احمد خوشحساب در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: جشنواره پنجم، با داوری 102 اثر از هنرمندان خوشنویس 19 استان کشور در رشته های نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث به پایان رسید.

وی افزود: هیئت داوران در رشته نستعلیق شامل علی اشرف صندوق آبادی، میرحیدر موسوی و سعید کاظمی با رأی خود، حامد فقیهی و مصطفی عابدینی هر دو از قم را به عنوان نفرات اول و دوم انتخاب و جایزه نفر سوم را به مهران قاسمی از کرمان و حکیمه پوریزدان پرست از قم اختصاص دادند.

رییس انجمن خوشنویسان کاشان تصریح کرد: آثار رشته خط شکسته توسط میثم سلطانی و احمدخوش حساب داوری شد که جایزه نفر اول به زهرا عظیمی از اراک و جایزه دوم به صورت مشترک به مجتبی رحم دار از فسا و مهدی حاتمی از الیگودرز رسید و ایمان وکیلی از اصفهان و مهران رحیمی از تبریز نیز به صورت مشترک صاحب جایزه سوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش آثار برگزیده دوسالانه ملی خوشنویسی«هل اتی»در کاشان

نمایش آثار برگزیده دوسالانه ملی خوشنویسی«هل اتی»در کاشان