مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 10:452023-10-07حوادث

سردار رادان: اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش نمی دهیم


به حکم قانون، پلیس اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش نخواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار احمد رضا رادان در حاشیه مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مردم درخواست داریم به شعار هفته انتظامی که شهروند قانون مدار و پلیس خدمتگزار است توجه ویژه ای داشته و بیش از پیش پلیس را در خدمتگزاری یاری کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: برخی سارقان در تعدد سرقت به نحوی عمل می کنند که به نوعی این کار برای آنها شغل محسوب می شود و در اینجا اعلام می کنیم که برابر هماهنگی های صورت گرفته با دستگاه قضایی این افراد تحت رصد هوشمندانه قرار می گیرند و در هر لحظه و مکان در رصد پلیس خواهند بود.

وی با بیان اینکه قطعاً این اقدام ما منجر به کاهش حجم انبوهی از سرقت ها خواهد شد، افزود: این امر مورد توجه ما و مردم خواهد بود و امیدواریم رضایت مردم رادر این زمینه به دست آوریم.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه اجازه خودنمایی و عرض اندام به اراذل و اوباش در فضای حقیقی و مجازی نخواهیم داد اظهار داشت: به حکم قانون پلیس اجازه عرض اندام به هیچ یک از اراذل و اوباش نخواهد داد.

سردار رادان در پاسخ به سوال خبرنگاری در ارتباط با منازل مسکونی برای کارکنان افزود: در اولین روزهای شروع مسؤولیت اینجانب در صد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رادان: اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش نمی دهیم

سردار رادان: اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش نمی دهیم