مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 16:102023-10-06سياسي

گلستان رتبه دوم کشور در کاهش سرقت


فرمانده نیروی انتظامی گلستان از کاهش 6 درصدی سرقت ها در 6 ماه نخست سال در استان خبر داد و گفت: گلستان رتبه دوم کشور در کاهش سرقت را کسب کرد.

- سردار محمدسعید دادگر ظهر امروز در تریبون پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه گرگان اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان و فرزندان شما در نیروی انتظامی اعم از مرزبانی، یگان ویژه و پلیس در بخش های مختلف پای کار امنیت هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای خدوم انتظامی بیش از 13 هزار شهید، 33 هزار جانباز و 2 هزار آزاده تقدیم انقلاب کرده است، افزود: نیروی انتظامی از ابتدای سال تاکنون به طور متوسط هر چهار روز یک شهید در راه حفظ امنیت و اقتدار کشور تقدیم کرده که گواه مظلومیت و اقتدار جوانان ما در نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان با اشاره به اینکه فرزندان مظلوم شهدای نیروی انتظامی، همسران محترمه و پدران و مادران داغدیده حقانیت راه شهدای نیروی انتظامی را اثبات می کنند، افزود: امسال شعار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قانونمداری و خدمت گذاری است.

دادگر ادامه داد: نیروهای مرزبان در شرایط سخت و دور از خانواده در کنار مرزنشینان قانونمدار امنیت مرزها را حفظ کرده و نیروهای انتظامی در یگان ویژه بازوی آهنین انقلاب و نظام در برخورد با فتنه گران و آشوبگران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان رتبه دوم کشور در کاهش سرقت

گلستان رتبه دوم کشور در کاهش سرقت