مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 12:002023-10-19بين الملل

رییسی: خون شهیدان مظلوم فلسطینی نظم کنونی جهان را به هم خواهد ریخت


رییس جمهور خطاب به مدعیان تمدن غرب گفت: آنچه که امروز در غزه و علیه مردم مظلوم فلسطین در حال وقوع است تابلویی از مدنیت، آزادی و حقوق بشر ادعایی شماست که دل هر یکی از آحاد انسان بر روی زمین را می آزارد و با همه وجود نسبت به آمریکا و رژیم صهیونیستی خشم و نفرت پیدا می کند.

- در همایش تجلیل از دستاوردها و تکریم فعالان نظام بهداشت کشور رییسی: خون شهیدان مظلوم فلسطینی نظم کنونی جهان را به هم خواهد ریخت رییس جمهور خطاب به مدعیان تمدن غرب گفت: آنچه که امروز در غزه و علیه مردم مظلوم فلسطین در حال وقوع است تابلویی از مدنیت، آزادی و حقوق بشر ادعایی شماست که دل هر یکی از آحاد انسان بر روی زمین را می آزارد و با همه وجود نسبت به آمریکا و رژیم صهیونیستی خشم و نفرت پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی در همایش تجلیل از دستاوردها و تکریم فعالان نظام بهداشت کشور در دولت مردمی ضمن گرامیداشت و ادای احترام به روح شهدای مظلوم غزه گفت: این روزها روزهای بسیار سختی برای امت اسلامی و مردم جهان است که شاهد جنایات هولناک مستکبران عالم و نظام سلطه علیه مردم مظلوم غزه هستند.

رییس جمهور با بیان اینکه این جنایات نسبت به هر کسی نارواست اما نسبت به کودکان بسیار حزن آور، اندوهناک و خشم آور است، تصریح کرد: خشم و نفرتی که امروز در جهان بر همه ملت ها و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: خون شهیدان مظلوم فلسطینی نظم کنونی جهان را به هم خواهد ریخت

رییسی: خون شهیدان مظلوم فلسطینی نظم کنونی جهان را به هم خواهد ریخت