مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 10:302023-10-16بين الملل

وارث امپراتوری موز، رییس جمهور اکوادور شد


«دنیل نوبوآ» وارث امپراتوری تجارت موز، در انتخابات ریاست جمهوری اکوادور پیروز شد و قول داد این کشور آمریکای جنوبی را که با اقتصاد ضعیف و افزایش جرم و جنایت و خشونت دست و پنجه نرم می کند، - دنیل نوبوآ وارث امپراتوری تجارت موز، در انتخابات ریاست جمهوری اکوادور پیروز شد و قول داد این کشور آمریکای جنوبی را که با اقتصاد ضعیف و افزایش جرم و جنایت و خشونت دست و پنجه نرم می کند، بازسازی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوبوآ سی و پنج ساله که توانست به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری راه یابد و نهایتا پیروز شود، متعهد به بهبود اقتصاد و ایجاد شغل برای جوانان و همچنین اسکان مجرمان خطرناک در کشتی زندان های شناور شده است.

نوبوآ در جمع حامیانش در شهر اولون طی سخنانی کوتاه گفت: فردا ما کار را برای این اکوادور جدید شروع می کنیم؛ ما شروع به کار برای بازسازی کشوری می کنیم که به شدت با خشونت، فساد و نفرت آسیب دیده است.

از فردا دنیل نوبوآ به عنوان رییس جمهور جدید شما شروع به کار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، دنیل نوبوآ با چالش مهم اصلاح اقتصاد که از زمان پاندمی کرونا با مشکل مواجه شده و هزاران نفر از اکوادوری ها را به مهاجرت وادار کرده و افزایش شدید جرم و جنایت، از جمله افزایش قتل ها، سرقت ها و شورش زندان ها، مواجه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وارث امپراتوری موز، رییس جمهور اکوادور شد

وارث امپراتوری موز، رییس جمهور اکوادور شد