مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-08اقتصادي

جابه جایی 17 میلیون تن کالا از مبادی استان فارس


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از جابه جایی بیش از 17 میلیون تن کالا در نیمه نخست سال جاری از مبادی استان فارس خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از جابه جایی بیش از 17 میلیون تن کالا در نیمه نخست سال جاری از مبادی استان فارس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا راستیار امروز، 16 مهرماه از جابه جایی بیش از 17میلیون تن کالا در 6 ماهه سال جاری از مبادی استان فارس خبر داد و افزود: تعداد بارنامه های صادره در 6 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 11 درصد رشد داشته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس افزود: طی این بازه زمانی یک میلیون و 313 هزار بارنامه توسط شرکت های حمل و نقل فعال در استان فارس صادر شده است.

راستیار همچنین تصریح کرد: میزان افزایش جابه جایی کالا طی 6 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد رشد داشته است.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهار کرد: 356 شرکت حمل و نقل کالا در استان فارس مشغول به فعالیت هستند.

به گفته راستیار، هم استانی ها، رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه مشکل و شکایات خود را از طریق سامانه 141 به منظور رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی 17 میلیون تن کالا از مبادی استان فارس

جابه جایی 17 میلیون تن کالا از مبادی استان فارس