مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 08:052023-10-05سياسي

روایتی از «بیل قوشاق» ماجرای شال کمر مهمانان خارجی گلستان


فرماندار مراوه تپه در گفت وگو با هیات تحریریه ایسنا در خصوص بستن شال سنتی زیبایی که او به کمر مهمانان خارجی استان گلستان می بندد، توضیح داد.

- روایتی از بیل قوشاق ماجرای شال کمر مهمانان خارجی گلستان ایسنا/گلستان فرماندار مراوه تپه در گفت وگو با هیات تحریریه ایسنا در خصوص بستن شال سنتی زیبایی که او به کمر مهمانان خارجی استان گلستان می بندد، توضیح داد.

لقمان قربانی در گفت و گو با هیئت تحریریه ایسنا گلستان با اشاره به صنایع دستی نفیس ترکمن در شهرستان مراوه تپه، اظهار کرد: صنایع دستی نظیر قالی های دستبافت ترکمنی و به ویژه هنر سوزن دوزی و منجق دوزی زنان ترکمن یکی از ظرفیت های مهم اشتغالزایی در این منظقه محروم و مرزی است.

وی با تاکید بر لزوم حمایت بیشتر از هنرمندان صنایع دستی ترکمن در شهرستان مراوه تپه افزود: برای توسعه صنایع دستی به دنبال جذب سرمایه گذار و بازارچه های دائمی در سطح ملی هستیم و تا حدودی در این عرصه موفق عمل کرده ایم.

فرماندار مراوه تپه دامپروری را شغل اصلی بسیاری از مردم این شهرستان برشمرد و افزود: در حال حاضر دامپروری در شهرستان مراوه تپه به صورت سنتی است و در تلاش هستیم با همکاری جهاد دانشگاهی گلستان و آموزش دامداران دامپروری را به تدریج به سمت صنعتی شدن سوق دهم تا زمینه افزایش تولید و اشتغال بیشتر جوانان ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از «بیل قوشاق» ماجرای شال کمر مهمانان خارجی گلستان

روایتی از «بیل قوشاق» ماجرای شال کمر مهمانان خارجی گلستان