مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 17:202023-10-06سياسي

کلنگ زنی بزرگراه شیراز ـ بوشهر در سفر رییس جمهور انجام شود


امام جمعه کازرون با اشاره به در پیش رو بودن سفر رییس جمهور به فارس خواستار کلنگ زنی بزرگراه شیراز ـ بوشهر در این سفر شد.

- ایسنا/فارس امام جمعه کازرون با اشاره به در پیش رو بودن سفر رییس جمهور به فارس خواستار کلنگ زنی بزرگراه شیراز ـ بوشهر در این سفر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امروز، 14 مهرماه در خطبه های نماز جمعه کازرون به در پیش رو بودن سفر رییس جمهور به استان فارس اشاره کرد و گفت: مردم کازرون قدردان زحمات شبانه روزی رییس جمهور و اعضای هیئت دولت هستند و انتظار دارند که در ادامه افتتاح بزرگراه شیراز ـ اصفهان، کلنگ بزرگراه شیراز به بوشهر نیز انجام شود.

وی تصریح کرد: انتظار مردم و شهید پرور کازرون از مسئولان استان و دولت در سفر رییس جمهور به فارس با توجه به پروژه ها و طرح های نیمه تمام همچون سد نرگسی، ارتقای َشبکه فاضلاب شهرستان، بیمارستان 206تخته خوابی پردیس و تونل محرم که در اولویت برنامه شهرستان و استان هستند، تخصیص اعتبار برای بهره برداری هرچه سریعتر آن هاست.

امام جمعه کازرون در ادامه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته انتظامی گفت: پلیس خدمتگزار در تمام برنامه ها و مناسبت ها کنار مردم است و خدمت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی بزرگراه شیراز ـ بوشهر در سفر رییس جمهور انجام شود

کلنگ زنی بزرگراه شیراز ـ بوشهر در سفر رییس جمهور انجام شود