مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 20:302023-10-19اقتصادي

تامین زمین برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای استان اصفهان


مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان گفت: تامین زمین برای 103 هزار نفر متقاضی مسکن طرح نهضت ملی در شهرهای استان اصفهان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، غلامرضا اسماعیلی مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان در حاشیه سفر به اردستان، اظهار داشت: استان اصفهان در پروژه نهضت ملی مسکن نسبت به سایر استان های کشور پیشتاز بوده و توانسته در مقوله الحاق زمین برای ساخت و ساز، طراحی و آماده سازی پیش رود.

وی افزود: حدود 400 هزار نفر در استان اصفهان برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام اولیه انجام دادند که 200 هزار نفر واجد شرایط شناسایی شدند و از این تعداد حدود 103 هزار در تمام شهرهای استان به غیر از شهرهای جدید هستند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: تامین زمین برای 103 هزار نفر متقاضی مسکن طرح نهضت ملی در شهرهای استان انجام شده و به مرور مسائل طراحی و آماده سازی براساس ظرفیت کمیسیون های مربوطه انجام می شود.

 مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان تصریح کرد: در صورتی که تمام اراضی الحاق شده که طراحی آن ها در حال انجام است در هر مقطع زمانی که طرح آماده شد، امید می رود بتوانیم بگوییم تا پایان سال تمام اراضی الحاق شده مراحل طراحی آنان انجام شود.

وی با اشاره به سفر خود به اردستان بیان کرد: مسائل و مشکلات مردم روستاهای اردستان در حوزه های مختلف توسعه مسکونی و خدما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین زمین برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای استان اصفهان

تامین زمین برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای استان اصفهان