مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 17:052023-10-19اقتصادي

سرمایه گذاران تکمیل زنجیره های ارزش زرشک جذب شوند


توسعه صنایع فرآوری و تکمیل زنجیره های ارزش از طریق جذب سرمایه گذاران دارای اهلیت و صلاحیت از جمله کارهایی است که از جشنواره زرشک انتظار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت،استاندار خراسان جنوبی در جلسه برنامه ریزی جشنواره زرشک استان اظهارداشت: دستاوردهای جشنواره زرشک سال گذشته برای مردم تشریح و تبیین شود.

وی خاطرنشان کرد: از آن جایی که جشنواره زرشک، جشنواره ای هدفدار و با برنامه است، لذا خروجی های جشنواره سال گذشته باید برای مردم تبیین و تشریح شود.

وی با اشاره به دستاوردهای مطلوب جشنواره زرشک سال گذشته تصریح کرد: از مهمترین دستاوردهای این جشنواره، به نتیجه رسیدن 6 تفاهم نامه ای است که سال گذشته و در مراسم اختتامیه به امضا رسید.

به گفته وی  آماده افتتاح بودن فاز یک شهرک تخصصی زرشک سربیشه که سال گذشته و در جشنواره زرشک کلنگ زنی شد، یکی از این دستاوردها است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به زمان تعیین شده برای برگزاری جشنواره زرشک 29 مهر تا  3 آبان، اظهار داشت: یکی از مهمترین اهدافی که در این جشنواره باید به طور جدی دنبال شود، معرفی و شناساندن زرشک به عنوان یکی از محصولات استراتژیک و مهم خراسان جنوبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران تکمیل زنجیره های ارزش زرشک جذب شوند

سرمایه گذاران تکمیل زنجیره های ارزش زرشک جذب شوند