مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 11:052023-09-25اجتماعي

ایجاد 7 هزار طرح اشتغالزایی جایگزین کولبری در سه استان کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،  مرتضی نیازی معاون اشتغال اجتماع محور بنیاد برکت با بیان اینکه بنیاد برکت به مسئله کولبران با توجه به ماهیتی که داشته اند ورود و سعی کرد جایگزین کولبری را برای مردمان مناطق آذربایجان غربی، - معاون اشتغال اجتماع محور بنیاد برکت گفت: 7 هزار طرح اشتغالزایی جایگزین کولبری در سه استان آذربایجان غربی، کرمانشاه و کردستان ایجاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،  مرتضی نیازی معاون اشتغال اجتماع محور بنیاد برکت با بیان اینکه بنیاد برکت به مسئله کولبران با توجه به ماهیتی که داشته اند ورود و سعی کرد جایگزین کولبری را برای مردمان مناطق آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه معرفی کند.

وی ادامه داد: کولبری در حال حاضر یک مسئله ملی است و باید چندین دستگاه برای ساماندهی وحل آن پای کار بیایند و مسئله اصلی هم که بنیاد برکت به آن ورود کرد ایجاد شغل هایی جهت جایگزینی کولبری بود.

معاون اشتغال اجتماع محور بنیاد برکت بیان کرد: هدف اصلی بنیاد برکت آن بود که با فراهم کردن فرصت های شغلی در منطقه افرادی که از سر اجبار وارد شغل کولبری شده اند دیگر کولبری نکنند که طبق بررسی های صورت گرفته هم تا به امروز در این زمینه نسبتا موفق بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 7 هزار طرح اشتغالزایی جایگزین کولبری در سه استان کشور

ایجاد 7 هزار طرح اشتغالزایی جایگزین کولبری در سه استان کشور