مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-12سياسي

احیای پروازهای فرودگاه شهرکرد بر اساس مصوبات سفر رییس جمهور


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: تا زمان برقراری پروازهای فرودگاه شهرکرد، پیگیری های لازم انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدکاظم منزوی گفت: با توجه به ابعاد و پهنای باند فرودگاه شهرکرد، در سال های اخیر از پرواز هواپیماهای پهن پیکر محروم بودیم بنابراین، یکی از مهم ترین مشکلات این فرودگاه توسعه آن است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به توسعه پرواز های فرودگاه شهرکرد، ادامه داد: این فرودگاه با توجه به امکانات خوبی که دارد باید به تمام استانداردهای روز تجهیز شود و در این راستا باید اقدامات لازم برای پروژه توسعه فرود هواپیماهای باربری و مسافران بیش از 150 نفر انجام شود.

وی بیان کرد: برای تعمیر هواپیماهای معتبرترین شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از بخش خصوصی کمک گرفته شود تا با مختصر تسهیلات و سرمایه هواپیما به چرخه بار و مسافر برگردد .

منزوی اضافه کرد: بر اساس مصوبات سفر رییس جمهور به استان، باید روزی یک سفر به صورت مستمر داشته باشیم و ریسک خالی ماندن صندلی ها توسط استان پشتیبانی شود که تا کنون مشکلی در این زمینه وجود نداشته است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر پروازهای باری و مسافری، به دنبال سفرهای تجاری هستیم، اظهار کرد: برای پروازها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای پروازهای فرودگاه شهرکرد بر اساس مصوبات سفر رییس جمهور

احیای پروازهای فرودگاه شهرکرد بر اساس مصوبات سفر رییس جمهور