مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-07اقتصادي

در بارش های شدید احتمال وقوع سیلاب در محدوده رودخانه قره سو وجود دارد


معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با بیان اینکه کار آن چنانی در حوضه آبخیز قره سو کار در بخش آبخیزداری انجام نشده است، - در بارش های شدید احتمال وقوع سیلاب در محدوده رودخانه "قره سو" وجود دارد ایسنا/کرمانشاه معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با بیان اینکه کار آن چنانی در حوضه آبخیز قره سو کار در بخش آبخیزداری انجام نشده است، گفت: در صورت بروز بارش های شدید پاییزه احتمال سیلابی شدن مسیل های محدوده قره سو زیاد است.

غلامرضا چامه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پیشرفت حدود 15 درصدی پروژه های آبخیزداری در دست انجام در حوضه آبخیز قره سو، گفت: با این درصد پیشرفت فیزیکی عملا کار زیادی در حوضه آبخیز قره سو صورت نگرفته و با توجه به اینکه رودخانه های زیادی به رودخانه قره سو منتهی می شوند، خطر سیلابی شدن مسیل ها در بارش های شدید وجود دارد.

وی افزود: البته با توجه به در دست انجام بودن کار لایروبی رودخانه قره سو، امیدواریم مشکلی از باب سیلابی شدن مسیل ها در صورت بارندگی های شدید متوجه محلات حاشیه این رودخانه نشود.

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با اشاره به سابقه سیلابی شدن مسیل های منتهی به رودخانه قره سو در سنوات گذشته، یادآور شد: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بارش های شدید احتمال وقوع سیلاب در محدوده رودخانه قره سو وجود دارد

در بارش های شدید احتمال وقوع سیلاب در محدوده رودخانه قره سو وجود دارد