مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 11:152023-10-02ورزشي

حمله ساس ها به فرانسه


فرانسه در حالی درگیر بحران شیوع ساس در خانه ها و سیستم های حمل و نقل عمومی شده که 9 ماه دیگر میزبان رقابت های المپیک تابستانی 2024 پاریس است.

- شیوع فزاینده حشره موذی ساس در فرانسه تبدیل به یک بحران ملی شده و در حالی که شهرداری پاریس اعلام کرده که شیوع این حشرات خونخوار باید قبل از بازی های المپیک سال آینده (المپیک 2024 پاریس) مهار شود، وزیر حمل و نقل فرانسه اپراتورهای قطار و اتوبوس را احضار کرده تا از تکثیر حشرات روی صندلی های سیستم حمل و نقل عمومی جلوگیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از گاردین ، موجی از وحشت و انزجار در سراسر فرانسه گسترش یافته است زیرا مسافران عکس ها و فیلم هایی را منتشر کرده اند که ظاهرا این حشرات موذی را در سیستم حمل و نقل پاریس، قطارهای سریع السیر و فرودگاه شارل دوگل نشان می دهد.

برخی از مسافران مترو پاریس یا قطارهای سراسری از بیم آلوده نشدن به ساس روی صندلی های سیستم حمل و نقل عمومی کشور نمی نشینند و ترجیح می دهند سفرهای شهری و بین شهری خود را ایستاده طی کنند.

در طول تابستان، زمانی که یکی از تماشاگران سینمایی در پاریس درباره شیوع ساس ها در صندلی های سینما مطلبی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد، شرکت های سینمایی بیانیه هایی منتشر کرده و از ضدعفونی صندلی های سینما خبر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله ساس ها به فرانسه

حمله ساس ها به فرانسه