مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-09سياسي

ضرورت نگاه علمی و اسلامی در علوم انسانی


مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی فارس گفت: نگاه علمی و اسلامی در علوم انسانی منشا تحولات بزرگی در کشور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین رضا عطایی امروز در جمع دانشجویان بسیجی  رشته های علوم انسانی دانشگاه های شهر شیراز با اشاره به شروع سال تحصیلی و نقش علوم انسانی در ارتقای سطح علمی در سطوح مختلف دانشگاه ها اظهار داشت: علوم انسانی جوهره و روح کارهای علمی است و آنچه که جوامع علمی را دچار رکود و یا صعود به سمت قله ها می کند، نگاه انسانی و معرفتی به علم است.

وی، موضوع علوم انسانی در شرایط فعلی کشور را ضروری و حیاتی برشمرد و افزود: برای رسیدن به اهداف ترسیم شده در بیانیه گام دوم انقلاب، نیاز به تلاش جهت تولید علوم انسانی اسلامی است.

  مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه نگاه علمی و اسلامی در علوم انسانی منشا تحولات بزرگی در کشور می شود اضافه کرد: اساسا آنجایی که جامعه رشد کرده و تمدن ساز شده، شروع آن از تغییر نگاه ها در حوزه های فلسفی و علوم انسانی بوده است.

  عطایی ادامه داد: اکثر دانشمندانی که در حوزه های علمی دارای اختراعات بزرگ و ایده های بزرگی بوده اند، دارای یک پشتوانه فکری و مذهبی نیز بودند به گونه ای که بسیاری از دانشمندان اسلامی که در حوزه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نگاه علمی و اسلامی در علوم انسانی

ضرورت نگاه علمی و اسلامی در علوم انسانی