مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 09:402023-10-12سياسي

مشارکت پرشور مردم سنندج در مهمانی امت احمد نقطه مقابل خواسته بدخواهان شد


هدف دشمن ایجاد یاس و فتنه برای منفعل کردن مردم است اما کردستانی ها با حضور پرشور خود در مهمانی امت احمد(ص)، موجب ناامیدی دشمنان و نقطه مقابل خواسته بدخواهان شد ند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم تجلیل از دست اندرکاران مهمانی امت احمد در سنندج اظهار کرد: در دو سال گذشته توفیق داشتیم، بناهای خیر و برنامه های فرهنگی زیادی در استان کردستان بنیان گذاری شود که امیدواریم جزو باقیات و صالحات باشد.

وی در ادامه میزبانی کردستان از زوار امام حسین (ع) در مراسم اربعین و مهمانی امت احمد(ص) را از جمله برنامه های فرهنگی در استان نام برد و افزود: مهمانی بزرگ امت احمد(ص) باز خورد بسیار خوبی داشت و بدون اغراق می توان گفت بازتاب این مراسم کمتر از مهمانی 10 کیلومتری غدیری در تهران نبود و منجر به بازخوردهای گسترده ای در سطح ملی و بین المللی شد.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: در طول سفر دو روزه ای که به اقلیم کردستان داشتم بازخورد این برنامه فاخر را در آنجا نیز از مردم و مسئولین شنیدم که این امر نشان از اجرای برنامه ای منظم و دقیق دارد که توانسته ظرفیت بالای استان کردستان را در اجرای این برنامه به خوبی نشان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت پرشور مردم سنندج در مهمانی امت احمد نقطه مقابل خواسته بدخواهان شد

مشارکت پرشور مردم سنندج در مهمانی امت احمد نقطه مقابل خواسته بدخواهان شد