مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 17:012023-09-30سياسي

با ورود دادستانی از تعطیلی 9 واحد تولیدی در حمیدیه جلوگیری شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از حمیدیه، رضا علی نسب دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حمیدیه، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همچنین بخشنامه و دستورالعمل های صادره از سوی رییس قوه قضاییه و دادستانی کل کشور در خصوص پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی نیمه فعال راکد و غیرفعال و همچنین با توجه به اهمیت بازگرداندن این واحدها به چرخه تولید، جلسات متعددی با حضور دستگاه های متولی در کارگروه ویژه حمایت از تولید این شهرستان برگزار شد که حاصل آن جلوگیری از تعطیلی 9 واحد تولیدی بوده است.

وی با تاکید بر ضرورت اهمیت تسهیل در امر اشتغال و رفع موانع تولید، افزود: عمده مشکلات مرغداران متقاضی حمایت، عدم تامین نهاده های دامی مورد نیاز واحدهای تولیدی بود که با پیگیری های صورت گرفته، شرکت پشتیبانی امور دام استان، این نهاده های دامی را با نرخ دولتی در اختیار تولیدکنندگان قرار داد.

علی نسب گفت: با حمایت های صورت گرفته و بازگشت این واحدهای تولیدی به چرخه تولید، جوجه ریزی به میزان 194 هزار جوجه انجام و ظرفیت اشتغال زایی برای 70 نفر به صورت مستقیم ایجاد شد.

دادستان عمومی و انقلاب حمیدیه از معاون بهبود تولیدات دامی و معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ورود دادستانی از تعطیلی 9 واحد تولیدی در حمیدیه جلوگیری شد

با ورود دادستانی از تعطیلی 9 واحد تولیدی در حمیدیه جلوگیری شد