مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 09:352023-10-19سياسي

رییسی: دولت مردمی به حوزه فرهنگ، همچون سایر حوزه ها نگاه تحولی داشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دولت خبرگزاری دانشجو، «آیت الله سید ابراهیم رییسی» روز پنجشنبه در پیامی به همایش کتابخانه های عمومی و کسب وکار های کوچک گفت: امیدوارم برگزاری این همایش از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور که با همکاری نهاد علم و نهاد فرهنگ در قامتی بین المللی شکل گرفته است، - در پیامی به همایش کتابخانه های عمومی و کسب وکار های کوچک؛ رییسی: دولت مردمی به حوزه فرهنگ، همچون سایر حوزه ها نگاه تحولی داشته است رییس جمهور تصریح کرد: دولت مردمی از آغاز فعالیت، به حوزه فرهنگ، همچون سایر حوزه ها نگاه تحولی داشته است.

اولویت نخست این نگاه تحولی، اهتمام به پویایی نهضت کتابخوانی و توسعه خدمات بر پایه نیاز جامعه است که وظیفه همه دستگاه های فرهنگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دولت خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در پیامی به همایش کتابخانه های عمومی و کسب وکار های کوچک گفت: امیدوارم برگزاری این همایش از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور که با همکاری نهاد علم و نهاد فرهنگ در قامتی بین المللی شکل گرفته است، بتواند نقطه عطفی در ارتقای جایگاه اجتماعی کتابخانه های عمومی باشد.

رییس جمهور کتابخانه های عمومی را به دلیل برخورداری از شبکه گسترده و منسجم، پشتوانه غنی میراث گرانبار کتاب و کتاب خوانی در ایران اسلامی و مصداق بارز حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: دولت مردمی به حوزه فرهنگ، همچون سایر حوزه ها نگاه تحولی داشته است

رییسی: دولت مردمی به حوزه فرهنگ، همچون سایر حوزه ها نگاه تحولی داشته است