مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 12:352023-09-27بين الملل

روسیه 23 فرد و نهاد انگلیسی را تحریم کرد


دولت روسیه در پاسخ به اقدامات خصمانه انگلیس و اقدام تلافی جویانه علیه تحریمهای لندن، 23 فرد و نهاد بریتانیایی را به فهرست تحریمهای خود اضافه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای از اعمال تحریمهای جدید علیه انگلیس در پاسخ به اقدمات ضد روسی لندن علیه مسکو خبر داد.

براساس گزارش خبرگزاری تاس، اقدام تحریمی تلافی جویانه روسیه 23 شهروند بریتانیایی را هدف قرار داده است.

در این بیانیه آمده است؛ در راستای اقدامات ضد روسی لندن و حمایت همه جانبه این کشور از رژیم نئونازی در کی یف، مسکو تصمیم به گسترده کردن لیست تحریمهای خود با اضافه کردن افراد و مقامات سیاسی، نظامی، رسانه ای و جامعه علمی بریتانیا گرفته است که مجموعا شامل 23 نفر می شود.

براساس بیانیه وزارت خارجه روسیه، دریادار آنتونی راداکین رییس ستاد دفاعی ناظر بر آموزش جنگجویان اوکراینی در بریتانیا، مادلین الساندری رییس کمیته اطلاعاتی مشترک دولت که از طراحان استراتژی دولت انگلیس درباره اوکراین است و کرسیدا هاگ رییس هیات مدیره شرکت BAE سیستم از جمله این افراد هستند که ورودشان به خاک روسیه ممنوع است.

علاوه بر این، روسیه تحریم هایی را علیه کارکنان سازمان های مشورتی سیاسی و تحقیقاتی بریتانیا اعمال کرده است که در کار جمع آوری و تجزیه و تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه 23 فرد و نهاد انگلیسی را تحریم کرد

روسیه 23 فرد و نهاد انگلیسی را تحریم کرد