مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 10:102023-10-09سياسي

اعضای هیأت اجرایی انتخابات در همدان انتخاب شدند


در اجرای ماده 15 آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس و با دعوت از 30 نفر از معتمدین، جلسه انتخاب معتمدین اصلی و علی البدل عضو هیأت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس مرکز حوزه انتخابیه همدان و فامنین در محل فرمانداری همدان برگزار شد.

- ایسنا/همدان در اجرای ماده 15 آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس و با دعوت از 30 نفر از معتمدین، جلسه انتخاب معتمدین اصلی و علی البدل عضو هیأت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس مرکز حوزه انتخابیه همدان و فامنین در محل فرمانداری همدان برگزار شد.

فرماندار همدان در این نشست گفت: ساختار انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی به نحوی پیش بینی شده که همه امور توسط خود مردم انجام می شود و این مهم تبلور عملی مردم سالاری دینی و برگ زرین و افتخاری برای ایران اسلامی است.

مسلم مخفی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در باب انتخابات در ابتدای سال جاری یادآور شد: سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت راهبردهای مورد تأکید ایشان در انتخابات است که در هیأت های اجرایی باید نصب العین باشد.

وی دیپلماسی مقتدرانه دولت در عرصه بین الملل را از جمله نقاط قوت دانست و افزود: در عرصه داخلی نیز تکمیل و بهره برداری تعداد قابل توجهی از طرح های نیمه تمام در هفته دولت و دهه فجر پیش بینی شد که این پروژه ها بسیار اثرگذار و امیدآفری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیأت اجرایی انتخابات در همدان انتخاب شدند

اعضای هیأت اجرایی انتخابات در همدان انتخاب شدند