مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 17:202023-10-07سياسي

امسال بیش از هزار میلیارد تومان پروژه در بانه به بهره برداری رسید


در سایه امنیتی که نیروهای انتظامی با همراهی مردم فراهم کردند قطار توسعه سرعت گرفته و امسال بیش از هزار میلیارد تومان پروژه در بانه تعریف و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، کمال خدری در مراسمی به مناسبت  هفته نیروی انتظامی برگزار شد با بیان اینکه هرچه از پیروزی انقلاب می گذرد اقتدار نظام بیشتر می شود، اظهار کرد: در سایه امنیت و آرامشی که نیروی انتظامی ایجاد کرده است به قله های موفقیت دست یافتیم و عدالت وامدار ایثار و فداکاری این نیروهای از خود گذشته است.

وی اظهار داشت: امنیت، اعتماد، سلامت اجتماعی، پویایی و نشاط حاصل تلاش بی وقفه نیروهای نظامی و انتظامی است و نماد اقتدار، نظم و مهربانی هستند که از ارزش های اسلامی دفاع می کنند.

خدری با بیان اینکه بدون شک امنیت کشور مرهون تلاش ها و فداکاری های شبانه روزی نیروهای انتظامی است، گفت: در سایه امنیتی که نیروهای انتظامی با همراهی مردم فراهم کردند قطار توسعه سرعت گرفته و امسال بیش از هزار میلیارد تومان پروژه در بانه تعریف و به بهره برداری رسید.

وی به برگزاری انتخابات در اسفند ماه امسال اشاره کرد افزود: دشمن برای ایجاد اختلال و عدم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توطئه های زیادی برنامه ریزی کرده که از هم اکنون شکست خورده اما نباید از آنها غافل باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال بیش از هزار میلیارد تومان پروژه در بانه به بهره برداری رسید

امسال بیش از هزار میلیارد تومان پروژه در بانه به بهره برداری رسید