مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-01فرهنگي

مردم فارس 74 هزار جلد کتاب نذر کردند


مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس با اشاره به اجرای جشنواره «نذر کتاب» در این استان بیان کرد: در 50 روز ابتدایی این جشنواره، خیران دانایی 74 هزار و 812 جلد کتاب به  را به کتابخانه های عمومی فارس اهدا کردند.

- ایسنا/فارس مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس با اشاره به اجرای جشنواره نذر کتاب در این استان بیان کرد: در 50 روز ابتدایی این جشنواره، خیران دانایی 74 هزار و 812 جلد کتاب به  را به کتابخانه های عمومی فارس اهدا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین فیروزی امروز، 9 مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: اولین جشنواره مردمی نذر کتاب استان فارس، با حضور مقامات ارشد استان از 20 مردادماه آغاز شد و با گذشت 50 روز از برگزاری این رویداد مردمی، 74812 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی فارس هدیه شده است.

وی تصریح کرد: این آثار به همت نیک 2713 خیر کتاب دوست و کتابخوان فارس اهدا شده است که ارزش ریالی کتاب های اهدایی بیش از 39میلیارد و 267 میلیون ریال است.

فیروزی با بیان اینکه خیرین شیرازی با اهدای بیش از 12 هزار جلد کتاب بیشترین میزان مشارکت در این جشنواره را دارند، گفت: پس از آن شهرستان های لارستان، لامرد، جهرم و آباده بالاترین مشارکت را ثبت کرده اند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس بیان کرد: نخستین جشنواره مردمی نذر کتاب در استان فارس با شعار به کتاب هایت بال بده به همت اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم فارس 74 هزار جلد کتاب نذر کردند

مردم فارس 74 هزار جلد کتاب نذر کردند