مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-04سياسي

استاد دانشگاه: جنگ امروز جنگ خانواده است


استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه جنگ امروز جنگ خانواده است، گفت: شیاطین درصدد تقدس زدایی از فطری ترین حقایق بشری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فروغ  نیلچی زاده در بیستمین اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی ویژه بانوان در حرم خواهر امام (ع) رشت با اشاره به اینکه بنیانگذار روضه های خانگی امام صادق (ع) بود، اظهار کرد: امام صادق (ع) دستورشان بر روضه های خانگی بود تا جایی که امروز در نقطه نقطه کشور خانه هایی وجود دارد که بیش از یک قرن عزای سیدالشهدا در آنجا اقامه می شود.

  وی با بیان اینکه برخی روضه های خانگی ماندگار بیش از 150 سال قدمت دارد، گفت: تفاوت روضه خانگی با روضه های دیگر این است که کوچک و بزرگ با روحیات متفاوت دخیل در یک میهمانی آسمانی می شوند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه همکاری ویژه خانوادگی برای میزبانی از مهمانان آسمانی باشند دیده می شوند، افزود: امروز که در آخرالزمان هستیم شیاطین به خانواده حمله کرده اند و اگر به برکت خون شهدا و خون دل ولایت توفیق حاصل می شود و جنگ امروز جنگ خانواده است.

وی با بیان اینکه شیاطین درصدد تقدس زدایی از فطری ترین حقایق بشری هستند، گفت: اگر خانواده پاکی و تقدس آن آسیب ببیند همه بشریت در چنگ شیاطین قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد دانشگاه: جنگ امروز جنگ خانواده است

استاد دانشگاه: جنگ امروز جنگ خانواده است